Oameni si Cariere
  • Trimite
  • Imprimare
  • Bookmark
Oferta locuri de munca

Pozitii vacante

Lafarge Moldova oferă angajaților săi o carieră impresionantă și un scop comun: construirea viitorului. Oferim oportunități de dezvoltare personală, mobilitate internațională și condiții de lucru sigure și atractive.

 

Lucrând la Lafarge Moldova - este o bună oportunitate pentru angajații noștri de a răspunde provocărilor de astăzi și de mâine în industria construcțiilor, dezvoltând soluții pentru o urbanizare mai durabilă, susţinând conservarea resurselor naturale şi protecţia mediului ambiant.

În calitate de lider al industriei materialelor de construcții, oferim condiții excelente de lucru, inclusiv :

ü     Un mediu de lucru sănătos și sigur: valoarea fundamentală a companiei Lafarge Moldova de a asigura condiții de lucru cu respectarea celor mai înalte standarde de sănătate și securitate, este înrădăcinată în cultura noastră corporativă la toate nivelurile, de la management până la muncitori simpli.

ü     Atragerea celor mai bune talente: Pentru LafargeHolcim, a fi cel mai avansat grup din industria materialelor de constructii înseamnă atragerea, reținerea și conectarea celor mai buni profesioniști în toate domeniile: operațiuni, management, funcții de suport etc.

ü     Un loc de muncă motivant, grijuliu și plăcut: Lafarge Moldova consideră că oferirea de condiții de lucru favorabile și construirea unor echipe diverse și dedicate, va genera valoare tuturor părților interesate. Compania noastră respectă și valorizează diferite idei, experiențe și perspective și oferă un mediu de lucru atractiv pentru toată lumea.

ü     Oportunități de creștere până la potențialul maxim: Îmbunătățirea continuă face parte din cultura noastră, astfel recunoaștem abilitățile și susținem dezvoltarea acestora prin diferite programe de instruiri (interne și externe).

ü     Recunoaștem contribuțiile: Lafarge Moldova se așteaptă la un nivel consistent de excelență din partea angajaților săi. În schimb, recompensăm performanța ridicată cu beneficii atractive.    


Daca doriti:

  • sa va alaturati echipei noastre de profesionisti

  • sa impartasiti cu noi performantele si experienta Dumneavoastra

  • sa vedeti in ce masura aspiratiile Dumneavoastra sunt in armonie cu ambitiile noastre,

 

este cazul sa ne expediati CV-ul Dvs la adresa de e-mail: recrutare-mda@lafargeholcim.com sau la numarul de fax: 025455549

MANAGER CONTROL INTERN

Educatie si experienta:
• Studii obligatorii: licentiat in management, contabilitate, finante de catre o universitate acreditata.
• Ar fi un avantaj: calificare profesionala recunoscuta international (CIA, CPA, CFE, CISA, CCSA).

 

Experienta profesionala:
• 3 ani de experienta relevanta intr-o pozitie in control intern si/sau audit intern si/sau extern (preferabil in auditul intern dintr-o organizatie regionala sau multinationala).
• Experienta contabila si financiara sau privind managementul proiectului, design de proces.

 

Competente de leadership:
• Foarte bune abilități de organizare și planificare.
• Inițiativă și orientare către rezultat.
• Excelente abilități de comunicare și relaționare.
• Rezistenta la stres, abilitati de a lucra cu termene stranse, respectare termen limita.
• Deschidere la imbunatatiri continue/ deschis la inovare.

 

Competente Tehnice:
• Cunostinte profunde privind procesele si controalele interne operaționale.
• Cunostinte temeinice de contabilitate si audit intern.
• Abilitati excelente operare PC (Word, Excel, PowerPoint, softuri de contabilitate).
• Abilitati de conducere a proiectelor si de comunicare.
• Cunoștințe limba engleză nivel avansat.

Responsabilități:
• Implementeaza sistemul de control intern conform cerintelor grupului si specificului local, executa teste si asigura mentinerea controlului intern.
• Coordoneaza implementarea standardelor de control intern definite de Grup. Asigura suport responsabililor de control in implementarea si documentarea controalelor.
• Dezvolta planul anual local de control intern incluzand orice risc si control identificate de conducerea, functiunea de audit intern a grupului sau de catre Comitetul de Audit Intern al Grupului.
• Actioneaza ca un Manager de proiect: executa proiecte de audit intern asa cum este prevazut in planul anual de audit intern aprobat.
• Executa audituri speciale si investigatii la cererea echipei locale de conducere; raporteaza si comunica observatiile si recomandarile de control intern catre persoanele responsabile si agreaza actiuni potrivite de implementare.
• Emite rapoarte de control intern.
• Pregateste si prezinta periodic rapoarte de control intern catre echipa de management si statistici (ex. statistici despre implementarea recomandarilor de control intern si auditurilor de Grup).

 

Beneficii:
• Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala.
• Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
• Pachet social si salarial atractiv.

 

Buyer

Profilul Candidatului

Cerinte:

  • Studii universitare - economice/comerciale/ tehnice;
  • Experiență într-o funcție anterioară de achiziții (management de categorii, identificarea furnizorilor, operațiuni), tangențe cu managementul lanțului de aprovizionare, identificarea strategică a furnizorilor, procesele și standardele optimale de achiziție;
  • Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza la un nivel avansat;
  • Utilizator confident de PC;
  • Agilitate și inițiativă de învățare;
  • Integritate;
  • Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasari de serviciu;
  • Disponibilitate de a locui in orasul Rezina.

 

Responsabilitati:

  • Participă împreună cu echipa de achiziții la negocierea contractelor;
  • Pregătește contractele de achiziție conform procedurilor existente;
  • Monitorizează, analizează și raportează performanța furnizorilor;
  • Colaborează cu clienții interni pentru a livra produsele și serviciile care se potrivesc cel mai bine nevoilor acestora;
  • Asigură o procesare în timp util și eficient a solicitărilor de cumpărare și a comenzilor de cumpărare pentru produsele și serviciile din portofoliul său;
  • Monitorizează livrarea produselor și serviciilor, precum și fluxul logistic;
  • Aplică strategiile de cumpărare și prevederile acordurilor cadru;
  • Identifică noi furnizori atunci când este necesar, transmite și analizează cererile de ofertă;
  • Actualizează în timp util și cu precizie sistemul cu date privind achizițiile;
  • Rezolvarea reclamatiilor sau neclaritatilor aparaute in relatii cu furnizorii.

 

Competențe comportamentale / Abilități de conducere și gestiune:

  • Abilități bune de comunicare scrisă și orală; abilitatea de a comunica eficient/convingător la majoritatea nivelelor (inclusiv tehnic și operațional) și cu majoritatea funcțiilor în limba locală;
  • Capacități de gestiune eficientă a timpului, planificare și organizare; abilitate de gestiune a sarcinilor și priorităților multiple și de a duce însărcinările la bun sfârșit într-un cadru temporal stabilit și un mediu tensionat;
  • Abilitatea de a lucra cu echipe interfuncționale și de a întemeia relații între multiple funcții;
  • Abilitate de gestionare a ambiguităților, conflictelor și relațiilor ostile;
  • Abilități elementare de negociere;
  • Abilitate dovedită de analiză și interpretare a datelor;
  • Abilitatea de a identifica rapid problemele, a face aprecieri întemeiate, a stabili și implementa soluțiile.
  • Abilitati analitice, spirit proactiv in solutionarea problemelor;

 

Beneficii:

 

  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
  • Pachet social si salarial atractiv

Specialist Comunicare

Misiune: 

 

  • gestionează activitățile de comunicare externă și internă în conformitate cu strategia companiei; menține comunicarea cu partenerii de interes; contribuie la menținerea imaginii și reputației companiei pe plan extern si intern.

 

Educatie si formare:

 

  • Studii superioare: diplomă de licenta in limba engleza, Jurnalism, Marketing sau Comunicare;
  • Experiență de 3 ani într-o agenție de PR sau într-un departament intern de comunicare, va constitui un avantaj; 
  • Pasiune pentru domeniul comunicării
  • Foarte bune abilități de prezentare și comunicare (scrisă și verbală)
  • Tehnici de negociere
  • Abilități de construire și dezvoltare a relațiilor interumane
  • Cunoștințe de limbă romana, rusa si engleză la nivel avansat.

 

Responsabilitati:

 

  • Implementează activitățile de comunicare în conformitate cu strategia și calendarul anual de comunicare
  • Gestionează paginile web și paginile sociale ale companiei
  • Realizează materiale de comunicare (publicații, articole, anunțuri interne și externe)
  • Coordonează campaniile de comunicare care țin de acțiunile strategice de responsabilitate socială
  • Oferă suport specific altor departamente din companie
  • Dezvoltă relații de colaborare cu parteneri externi (media, agenții de relații publice, creație, etc)
  • Monitorizează aparițiile companiei în presă și gestionează raportul zilnic de informare.
  • Organizeaza ori acorda suport la organizarea diferitor evenimente interne.

 

Oferim:

 

  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
  • Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
  • Pachet social si salarial atractiv

 

Nota: Localizare in or. Rezina

INGINER Sanatate si Securitate in Munca si Securitate Anti-Incendiara

Misiune:

 

  • Sustine angajamentul companiei de a crea un mediu sanatos si sigur pentru angajați si parteneri. Promoveaza si implementeaza standardele companiei privind sanatatea si securitatea in munca si securitate anti-incendiara. Asigura respectarea cerintelor legale si la nivel de grup, in toate activitatile desfasurate in locatiile proprii: Uzina de Ciment din Rezina, Centrul de Inovatii din Chisinau, Terminalul din Comrat.

 

Educatie si experienta:

 

  • Studii tehnice superioare.  Cursuri de formare si atestare in domeniul SSM., autorizatii pentru macarale, turle, gaz, ascensoare, vase sub presiune; electrosecuritate - ar constitui un avantaj;
  • Prezenta instruirilor, atestarilor si certificarilor in domeniul SAI (pompier-salvator, RSAI).

 

 

Responsabilitati:

 

  • Asigurarea atingerii obiectivului ZERO accidente, prin identificarea riscurilor,  stabilirea celor mai eficiente masuri de securitate si sanatate in munca si securitate anti-incendiara.
  • Instruirea angajatilor, contractorilor si a vizitatorilor in domeniul sanatatii si securitatii muncii si protectiei anti-incendiare (plan de instruire, materiale de instruire periodica, instruiri la angajare).
  • Coordoneaza campaniile de comunicare privind securitatea si sanatatea in munca si securitatea anti-incendiara. 
  • Organizeaza activitatile de prevenire a incendiilor si actiunile in situatiile exceptionale;
  • Realizeaza rapoarte specifice conform cerintelor legale si interne. Coordoneaza investigarea accidentelor, implementeaza masuri de eliminare a comportamentelor periculoase.
  • Participa/acorda suport conducatorilor locurilor de munca din unitate la identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare post/profesie/proces de munca, evaluarea riscurilor de izbucnire a incendiilor pentru fiecare echipament/loc de munca.
  • Stimularea schimbarii si inovatiei in aria sa de responsabilitate.

 

Cerinte:

 

  • Cunoasterea legislatiei de Sanatate si Securitate a Muncii, Protectiei Mediului, Legea privind securitatea industriala a obiectelor industrial periculoase;Cunoastere fluentă a limbilor romana si rusa, limba engleza - nivel mediu;
  • Utilizator confident pachet MS Office;
  • Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile organizatiei;
  • Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program (cu respectarea legislatiei muncii) in cazuri de incidente/accidente si alte situatii exceptionale;
  • Disponibilitate de a locui in or. Rezina;
  • Permis de conducere Categoria B si C; disponibilitate pentru deplasari nationale si internationale. 

Oferim:

 

  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai.
  • Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti. 
  • Pachet social si salarial atractiv.

 

RESPONSABIL VINZARI

Profilul Candidatului

Educatie:

Studii superioare (marketing / economie /commercial).

 

Abilitati:

  •  Experienta minim 3 ani in vanzari materiale de constructie;
  •  Vorbire fluenta in limbile: Romana, Rusa , Engleza;
  •  Abilitati excelente de comunicare, perseverenta si persuasiune;
  •  Abilitati de negociere;
  •  Cunoasterea corespondentei si etichetei de afaceri;
  •  Cunoasterea tehnicilor de vanzari asertive;
  •  Utilizator confident  PC - MS Office
  •  Aspect prezentabil.

 

Responsabilitati:

  •  Analiza si prospectarea potentialilor clienti;
  •  Crearea si dezvoltarea bazei de date;
  •  Efectuarea de cold-calling si respectiv vanzari asertive;
  •  Crearea de prezentari si oferte comerciale;
  •  Prezentarea serviciilor companiei catre client;
  •  Mentinerea relatiei de prietenie cu clientii;
  •  Negocierea si incheierea contractelor;
  •  Analiza si statistica vanzarilor.

 

Alte cerinte:

Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasari de serviciu.

 

Beneficii
  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
  • Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
  • Pachet social si salarial atractiv

INGINER-LABORANT la CENTRUL INCERCARI BETOANE

Profilul Candidatului

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul constructiilor sau materialelor de constructii - tehnolog si experienta in domeniu.
  • Cunoastere avansata a limbilor romana/rusa si o cunoastere a   limbii engleze pentru asigurarea  exercitatii functiei detinute in cadrul Grupului LafargeHolcim.
  • Cunoastere pachet MS Office si a bazelor de date Lafarge in control calitate.
  • Deschidere spre comunicare verbala si scrisa.
  • Capacitate inalta de analiza a proceselor de control calitate, evaluare si sinteza.
  • Certificare in SSM conform cerintelor nationale.

 

Beneficii
  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
  • Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
  • Pachet social si salarial atractiv

 

 

 

INGINER – AUTOMATIZARI PROCESE TEHNOLOGICE

Profilul Candidatului

Cerinte:

  • Studii universitare in domeniul IT/automatizare procese tehnologice industriale.
  • Cunoastere a limbilor romana, engleza si rusa.
  • Cunoastere PCS7, WinCC, Step7.
  • Cunostinte despre retele industriale IT.
  • Flexibilitate si deschidere pentru inovatie (open-mind / think-out-of-the-box).

 

Responsabilitati

  • Intreţinerea (diagnostic / mentenanta) a sistemului automatizat de operare.
  • Intreţinerea (diagnostic / mentenanta) a echipamentelor IT.
  • Gestionarea PCS7, WinCC, Step7, (QMC, ADAP, IP21, LUCIE -sisteme specifice Lafarge).
  • Modernizarea / modificarea softului de operare proces PCS7, Step7, vizualizare WinCC in   conformitate cu necesitatile procesulului tehnologic.
  • Configurarea parametrilor de proces in soft PCS7.
  • Imbunatatirea, programarea secventelor de operare.
  • Implementarea / elaborarea de metode noi pentru monitorizarea si raportarea procesului.
  • Analiza opririi echipamentelor, identificare cauze cu ajutorul Sofware industrial.
  • Monitorizarea si asigurarea integritatii datelor de proces.
  • Adaptabilitate la un program de munca flexibil / schimburi.
  • Disponibilitate de a locui in Rezina.

 

Beneficii
  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
  • Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
  • Pachet social si salarial atractiv

INGINER MECANIC

Profilul Candidatului

Educatie:

Studii superioare tehnice / Scoala medie sau liceu + 2 ani studii tehnice in mecanica + 5 ani experienta in domeniul de mentenanta sau mediu industrial.

 

Abilitati:

  • Cunoasterea limbilor  romana (avansat), rusa (avansat), engleza la nivelul exercitatii functiei.
  • Cunoastere pachet MS Office, a bazelor de date in mentenanta si celor mai bune practici (specifice).
  • Deschidere spre comunicare verbala si scrisa.
  • Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program in cazuri de opriri accidentale si alte situatii exceptionale - pentru a asigura procesul tehnologic neintrerupt de producere.
  • Capacitate inalta de analiza/diagnosticare tehnica, evaluare si sinteza si luare de decizii.

 

Responsabilitati:

  •  Coordonarea si supravegherea activitatii de mentenanta electrica si automatizare pe durata schimbului in scopul asigurarii functionarii echipamentelor necesare desfasurarii procesului de fabricatie, conform cerintelor Sistemului de Management Integrat (SMI) in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM), Calitatii si Protectiei Mediului.
  • Organizarea şi efectuarea lucrarilor de reparatie, exploatare si intretinere a echipamentelor electrice la oprire conform graficului de reparatii aprobat pe sectoarele de care raspunde conform ordinului anual de responsabilitati in gospodaria electrica a uzinei.
  • Gestionarea resurselor umane (angajati Lafarge Ciment (Moldova) S.A. si Contractanti) pe parcusului  schimbului.
  • Coordonarea activitatilor de imbunatatire continua (performantelor) a lucrarilor gestionate si  optimizarea costurilor.

 

Alte cerinte:

Adaptare la un program de lucru flexibil.  

 

Beneficii
  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
  • Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
  • Pachet social si salarial atractiv

INGINER – TEHNOLOG IN PRODUCEREA CIMENTULUI

Profilul Candidatului

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul tehnologiei materialelor de constructie (ciment);
  • Absolventi sau specialisti cu experienta in domeniu;
  • Cunostinte de limba romana , rusa si engleza;
  • Cunostinte in coordonarea de proiecte si echipe in procesul tehnologic;
  • Operare PC (Excel, Word,. PowerPoint, Visio, Autocad - softuri tehnice).

 

Competente individuale:

  • Persoana serioasa, dinamica, cu spirit de echipa ;
  • Responsabilitate si orientare spre rezultat;
  • Capacitate de concentrare pentru realizare de obiective;
  • Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera;
  • Tenacitate si consecventa in rezolvarea problemelor;
  • Disponibilitate de a locui in Rezina;
  • Adaptare la un program de lucru in regim non-stop (schimburi);
  • Abilitati pedagogice pentru dezvoltarea personalul de executie din domeniul procesului tehnologic.

 

Responsabilitati:

  • Coordonarea procesului tehnologic de fabricatie: materie prima, clincher şi ciment;
  • Asigurare a cantitatii / calitatii corespunzatoare a productiei cu respectare a normelor de   Securitate si Sanatate in Munca şi a Mediului ambiant;
  • Responsabilitate de realizarea prevederilor bugetare în acest sector;
  • Conducerea activitatii in regim non-stop (schimbului) pentru realizarea programelor de productie   stabilite;
  • Initierea si animarea activitatii de modernitate si imbunatatire a procesului tehnologic;
  • Controlul respectarii normelor de Securitate si Sanatate in Munca si a Mediului ambiant.

 

Beneficii
  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
  • Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
  • Pachet social si salarial atractiv

 

 

INGINER ELECTRIC

Profilul Candidatului

Educatie:

  • Studii tehnice superioare: inginer-electric si experienta in domeniu
  • Abilitati:
  • Cunoasterea limbilor  romana (avansat), rusa (avansat), engleza la nivelul exercitatii functiei in Grupul Lafarge.
  • Cunoastere pachet MS Office si a bazelor de date Lafarge in mentenanta si celor mai bune practici (specifice).
  • Deschidere spre comunicare verbala si scrisa.
  • Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program in cazuri de opriri accidentale si alte situatii exceptionale - pentru a asigura procesul tehnologic neintrerupt de producere si a asigura satisfacerea clientilor LCM si viata si sanatatea oamenilor.
  • Capacitate inalta de analiza/diagnosticare tehnica, evaluare si sinteza si luare de decizii.
  • Autorizatii de atestare specifice postului: electrician

 

Responsabilitati:

  •  Coordonarea si supravegherea activitatii de mentenanta electrica si automatizare pe durata schimbului in scopul asigurarii functionarii echipamentelor necesare desfasurarii procesului de fabricatie, conform cerintelor Sistemului de Management Integrat (SMI) in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM), Calitatii si Protectiei Mediului.
  • Organizarea şi efectuarea lucrarilor de reparatie, exploatare si intretinere a echipamentelor electrice la oprire conform graficului de reparatii aprobat pe sectoarele de care raspunde conform ordinului anual de responsabilitati in gospodaria electrica a uzinei.
  • Gestionarea resurselor umane (angajati Lafarge Ciment (Moldova) S.A. (LCM) si Contractanti) pe parcusului  schimbului.
  • Coordonarea activitatilor de imbunatatire continua (performantelor) a lucrarilor gestionate si  optimizarea costurilor.
  • Alte cerinte:
  • Adaptare la un program de lucru flexibil.

 

Beneficii
  • Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
  • Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
  • Pachet social si salarial atractiv    

Operator Centru de Apel

Misiune: 

 

Asigurarea comunicarii cu clientii companiei in vederea preluarii comenzilor, executarii lor si inregistrarea reclamatiilor / plingerilor.


Responsabilități principale:   

 

  • Preluarea si inregistrarea comenzilor in mod telefonic, prin e-mail sau chat online.
  • Mentinerea unei calitati ridicate a serviciilor prestate catre clienti.
  • Asigurarea fluxului de informatie externa, interna si interdepartamentala.
  • Initierea programarii livrarilor in baza comenzilor de la clienti si transmiterea catre serviciul de logistica.
  • Construirea relatiilor corecte si atmosferei de intelegere reciproca intre toti participantii procesului de realizare, cu scopul de a cauta domeniile de imbunatatire in concordanta cu prioritatile companiei.

 

Cerinte: 

 

  • Studii superioare, preferabil profil economic. 
  • Cunoaşterea avansată a limbilor româna, rusa, engleza - intermediar;
  • Cunoaşterea avansată a calculatorului;
  • Persoană organizată şi integră;
  • Rezistentă la situaţii de conflict;
  • Rezistentă la stres şi cu o dorinţă de învăţare pe parcursul angajării;
  • Persoană comunicabilă şi cu o putere de convingere foarte bine dezvoltată

Ultima actualizare 24/01/2018

  • Trimite
  • Imprimare
  • Bookmark

Valori

Valorile Grupului de respect, grija si rigoare informeaza actiunile sale cu privire la angajati şi alte comunitati locale. Activitatile de afaceri ale companiei Lafarge Moldova, la rindul lor, au ca obiectiv cresterea economica durabila prin reconcilierea fata de dubla provocare de dezvoltare economica si protectia mediului inconjurator.

LafargeHolcim. Cement, aggregates, Concrete.